Documente înscriere impresari persoane fizice

Menționăm că această secțiune este dedicată înscrierii/reînscrierii sau înscrierii de mențiuni impresari persoane fizice în Registrul Artelor Spectacolului. 

Înscrierea în Registrul Artelor Spectacolului se realizează odată cu obținerea atestatului Comisiei pentru Atestare și Avizare în Domeniul Impresariatului Artistic (CAADIA).

Documente necesare reînscriere:

  1. cererea pentru reînscrierea în Registru secțiunea impresari artistici - persoane fizice - se completează online,   Accesați formularul de înscriere în Registru, cu atașarea documentelor din prezenta listă;
  2. atestatul de impresar artistic – copie certificată (cf. cu originalul și semnătura titularului);
  3. autorizaţia deţinută în conformitate cu prevederile legale privind desfăşurarea activităţilor economice de către persoanele fizice autorizate (copie legalizată) sau contractul de muncă/asociere încheiat cu o persoană juridică avizată să desfăşoară activităţi de impresariat artistic (copie certificată cu ştampila şi semnătura angajatorului cu menţiunea „conform cu originalul”), după caz;
  4. certificat de cazier judiciar (se eliberează de către secția de poliție, la cererea titularului);
  5. certificat de cazier fiscal (cod document 504 – se eliberează la cererea titularului/relevă că „nu există fapte penale înscrise în dosarul fiscal”);
  6. raportul activităţilor de impresariat desfăşurate de la data obţinerii atestatului și declaraţia pe propria răspundere, sub sancţiunea prevederilor legale referitoare la falsul în declaraţii, privind veridicitatea informaţiilor cuprinse în raportul activităţilor -   se descarcă aici;
  7. copie dupa actul de identitate.

Toate documentele transmise trebuie certificate „conform cu originalul”, semnate și ștampilate pe colțul din dreapta jos de către reprezentantul organizației. 

Tarife operațiuni Registru:
  • Reînscriere în Registru impresar artistic persoană fizică: 200 lei
  • Efectuarea de mențiuni în Registru: 50 lei/mențiune

Plata tarifului se face DOAR după evaluarea dosarului și se poate efectua, pe baza facturii primite, prin mandat poştal sau ordin de plată în contul INCFC: RO69TREZ70020G331700XXXX deschis la Trezoreria Municipiului Bucureşti, cod fiscal 4631721, INCFC: Bdul Unirii Nr. 22, corp B, etaj 2, sector 3, Bucureşti. Menționați pe OP ”pentru înscriere în RAS”.